10 January 2011

Saya dan Awak

PERHATIAN : INI ENTRI TACING


dulu - dulu

saya selalu sibuk layan inbox henpon

saya suka sms ngan awak



awak pun suka sms saya

kadang - kadang kita YM

kadang - kadang kita FB chat

ah... kawan online yang rapat? susah nak percaya!

setahun... dua tahun...

kita kawan baik!

tapi

 dari semalam

saya tunggu sms awak

tapi inbox masih sunyi

sebab saya tak mula sms ke?

jadi awak tamo send juga...

gitu eh?



................................

ke sebab awak memang namo sms kat saya lagi?

saya tau la awak ada gelpren sudah

jadi, tamo kawan ngan saya lagi....

gitu eh...?



ah kenapa aku bising-bising nak cerita kat sini

nyemak je

orang lain pun ade kawan lupa kawan jugak

tapi tak sibok cam saya

nak jugak over over kat sini

ah memang perangai saya begini

ada blogger orang kisah?

erk... saya rindu awak la sebenarnya.

huhu

harap awak baik-baik ja di sana




TATA!


fuh layans

10 MURID MINTAK CUBIT:

annyss said...

ohhhh..sedihnya entri awak ni... chill beb.. nti aku sms ko ekk...bg no fon dulu.. hehhe..;p

Nordin said...

ewah ewah... tidak salah merindu.. tapi banyak lagi kumbang di dunia ni... :)

♥ AMOYELLA said...

@annyss

huahua...normal balik dah ni. tadi ja feeling-feeling cloudy skit

♥ AMOYELLA said...

@nordin

sobs...sobs...kumbang xsama spesies yg banyak

Nana Marina said...

huhu..agak menyentuh sanubari ini..

Nordin said...

ohh, camtu.. apa2 pun, jangan sedih2 olrait... kena sentiasa gembira.. life is hard, face it.. hehe

♥ AMOYELLA said...

@nana marina

adakah anda membaca entri ini dengan penuh perasaan?

♥ AMOYELLA said...

@nordin

thanks =')

cik aNis said...

yUnk...spe lar?blh tau?
jgn sdh2..msg kte je,,,
i layan u,,:P

♥ AMOYELLA said...

@cik anis

rahsia...perghhhhhh~ huhu

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com