15 January 2011

3 Kategori Manusia

DEAR MY KEKANDA VLOG
and bloggians

INI ADALAH ENTRI PORNOepik
sila jangan baca kalau korang anggap amoy menggetek. minta mahap banyak. hea!

bukanlah berniat untuk mengGETE 

apatahlagi menggatal

cuma nak share ja =')

korang tau tak...atau korang memang tak tau

manusia ni ada TIGA jenis *dan amoy baru tahu OK!*



1. PANDANGAN HIDUP

manusia jenis ini paling BAHAYA . terutamanya sangat bahaya bagi kaum wanita . teori ni dimonopoli kaum lelaki . dan teori ini telah diakui sendiri oleh kaum lelaki . setiap orang mempunyai pandangan hidup yang berbeza . yep , amoy pun memiliki pandangan hidup tersendiri . tapi bagi mereka yang PANDANG dan HIDUP itu paling tak boleh blah . asal pandang ja hidup . asal hidup ja sebab pandangan . ahh . . . lahanat yoxx! asal pandang ja ponn boleh hidup . 



2. PEGANGAN HIDUP

manusia jenis ini pula kurang berbahaya . sebab kena pegang dulu baru boleh hidup . lols . kepala amoy sangat bahaya pepagi tengahari ni . kenapalah ada orang perturunkan ilmu ni . wakakaka . baiklah , kembali ke pangkal jalan . orang jenis ini boleh didekati sebab tidak mengancam keselamatan anak dara kaachuwali kena pegang . ahh . . . semoga amoy tidak kena marah . amoy share jokes ja , tidak berniat mengeluarkan entri porno .


3. PANDUAN HIDUP

hahahhaa . . . kategori ketiga pula . sila faham sendiri . amoy dah bagi hint kat kategori 1 dan 2 . takkan kau tak faham lagi ? o.O dipendekkan cerita , manusia kategori ini bolehlah dilabelkan sebagai slow pick up . kalau korang tak faham jugak , sah la masuk kategori ni . hahaha . kena pandu baru boleh hidup ! ishh . . . ish . . .


TILL NEXT
TATA

12 MURID MINTAK CUBIT:

ipotttt! said...

hahaha...rosak da fius ko nie moy...mataila kita....sapa ajar ko ilmu nie?hahahaha...kalo prinsip idup lak apamcm?itu normalla kan..keh2..

♥ AMOYELLA said...

hahaa...rasanya earth wire ngan life wire bertemu. hahha.. prinsip hidup? haha...kena sisip dulu baru hidup. hahaha ;))

hahahahahahahahahahahahahahaa

sudirman said...

hahahhaha...luucu..emm..tq komen entri man tadi..so man balas

♥ AMOYELLA said...

@sudirman

welcome! =')

Nordin said...

sot. ehehehe

♥ AMOYELLA said...

@nordin

hujung-hujung minggu gni nda boleh waras-waras...kena sot sot ckit

BLADE EDGE said...

salam...


saya just blogwalking..baru tahu pasal blog ni..

anyway, kalo ada masa silalah menjelajah ke blog saya..

happy blogging :-D


regards,
BLADE EDGE

♥ AMOYELLA said...

@blade edge

huhu...blog ni bru sebulan bertempek. thanks sudi dtg

Nana Marina said...

agak porno..haha

♥ AMOYELLA said...

@nana marina

porno cikit2 jaa..hehee

annyss said...

haaaaaaaaa~~~ mcm i taw ja dr mana ilmu ni diperturunkan..ahahhahahha... gila penat ketawa masa kuliah..

♥ AMOYELLA said...

@annyss

hahaha...krem krem pipi aq ketawa time tu...slamber je muka penurun ilmu tu bercerita

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com