04 January 2011

Aku Nak ITU. Nak! Nak! Nak!

Seperti semalam... tunggu lecturer yang tak datang ke kelas memang memenatkan! Bukan main lagi Amoy datang jam 7 subuh... haih. Mengusahakan kilang tai mata adalah lebih berfaedah daripada duduk tercongok dalam kelas tanpa buat apa-apa. Nak angkut laptop ke kelas, terlampau gemok dan overweight lah pla ni enche' dell. Amoy rasa...seploh kilo kot enche' dell ni. Lepas ni nak berdoa supaya sebiji vaio pocket laptop jatuh ke riba~


Eh...ini bukan punggung wajib tayang 
Inilah vaio yang masuk mimpi Amoy sejak akhir-akhir ni
sila abaikan jenama jeans yang sedai model tu pakai.
Ahh! KENAPA GODA AKU WAHAI VAIO? ='(


Nak kaler MERAH!
Nak juga PUTIH!
huhuu...Vaio ni goda Amoy ka...Amoy yang tergoda?

Huhu...ni la jantung, hempedu, hati, limpa serta usus wanita *memandangkan tahun ni masuk 21, Amoy jadi wanita sudah* yang selalu gila nak barang baru. Orang lain ada mini laptop, dia nak jugak. Dasar wanita kurang iman bershopping. Yuuuhuu!


Ohh...nombor 4 angka, silalah cepat-cepat mengalir ke dalam akaun!

TATA!

2 MURID MINTAK CUBIT:

annyss said...

yeaa~~~ i like!!!!!

♥ AMOYELLA said...

@annyss

me like more... ehehe... memandangkan pokai sekarang ni, tgok gambar ja pun jadilah

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com