26 January 2011

Contest Kami Pose Cumey

AMOY JOIN CONTEST NI SEBAB AMOY MEMANG PERASAN CUMEY

seksikan lahhh . . .

comel eh ? yang ini ?

BETUL ! memang bukan gambar atas tu yang nak masuk contest !

tapi adalah yang ni

comel tak ? comel tak ? comel tak ?

gambar kedua lagi comel hokei ?!

*sila jawab 'yaaaaaaaaaaaa'*

amoy yang tudung biru tu *urghhh ! nak jugak perkenalkan diri*

Berminat ? SILALAH KLIK BANNER DI BAWAH


 anda bernasib baik kerana cikgu amoy telah tag murid - murid : sila buat kerja rumah ini : kalo tak cikgu amoy pukul bontot satu - satu 


dengar sini semua sekali ! skuad akan keluar baris ~~ KELUAR BARIS!!!
TATA!





12 MURID MINTAK CUBIT:

Nana Marina said...

comel2..pasal ada pic aku jua..hihi

♥ AMOYELLA said...

@nana marina

ya...mesti! mesti!

annyss said...

alamak..ada homework pulak dah~~ hohohoho...kurik2 dulu pic cumil2 nih...hoho..

amny.. said...

thnx join...

memang cumey...

goodluck yepp..


amni follow sni..;DD

♥ AMOYELLA said...

@annyss

esok wajib ada atas meja cikgu sebelum 7 pagi

♥ AMOYELLA said...

@amny

sangkiuu~~ ^^

niesz said...

tomey2..hehe..gud luck awak..:)

updated entry: free2 kena maki ngan jpj

Yiyie B said...

knapa xda gambar ai sna????ini x adil~ai mo jga muka ai ada...

dUrRaNi said...

ellaaaaaaaaaaaa.....

♥ AMOYELLA said...

@nieyz

hehee...thanks ~ ~

♥ AMOYELLA said...

@yiyie B

sedarlah diri...anda hari sebagai photographer pada hari berkenaan , haha

♥ AMOYELLA said...

@durrani

yeayy! anda berjaya di tag! buat @ mo kena rotan bontot? hehe

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com