02 January 2011

L.U.B.N.A.N

Nama saya Lubnan. Saya suka duduk atas laptop sebab rasa suam suam laptop



Kehadapan blogku.. sebenarnya entri ni tidak penting langsung untuk dibaca. Tapi penting untuk Amoy merapu menulis sambil menyampaikan isi hati yang besar yang dah agak over ni. Okey, Amoy dah bagi warning awal-awal. Kalau Amoy terlampau berkata-kata sila minta mahap yea tuan tuan dan puan-puan. 

Hari ni dah masuk hari kedua Amoy berhijrah ke Bukit Langsat, Keningau, Sabah. Amoy rindu sangat ngan Si Lubnan kat Oya sanaaaa... wuwu... hari tu sempat juga menitiskan tai air mata juga sebelum melangkah pergi dari rumah...perghh...bajet ayat novel cinta. Huhu...betul. Amoy rindu sangat ngan Lubnan. Belek2 gambar dia. Huhu... ='(

Lubnan...ingat lagi tak bila Amoy bagi ko mandi air suam-suam?



Lubnan... ingat lagi tak bila Amoy peluk dan rasa suam-suam sampai ko tertido?

Lubnan... ingat lagi tak bila main gigit-gigit kat kaki dan tangan Amoy yang suam-suam ni?


DAN SESUNGGUHNYA... LUBNAN MASIH INGAT AMOY KAH? ='(


Nak crita pasal perjalanan Amoy ke sini...tapi tunggulah, nanti la  kot kalo Amoy rajin nak hapdet lagi. Sekarang suis kat bilik Amoy minta puji tak mo salurkan tenaga karan snd bhd. 
Jadi nek tulis entri kontot dan renek-renek sahaja.

TATA!

2 MURID MINTAK CUBIT:

annyss said...

ohhh..kiuuuuttttnya meow ko ni...eeiiii...geram....

♥ AMOYELLA said...

hehe...cumil kan? kan? kan? macam tuan dia. wakakaka

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com