11 January 2011

Line Internet itu Aku?


gara-gara line internet yang tenat

aku dipersalahkan

dan aku sebagai mangsa amat sedih sekali

lantaran terkena tempias air liur kamu

yang suka maki-maki aku

korang taw kan? serta

korang taw tak?

 ini memang bukan salah aku

sumpah!

dan korang memang masak sangat

bahawa aku tiada relationship status dengan masalah ini

apa kaitan aku dan internet

apa kaitan SIPUT dan line internet?



haishh!

LUAHAN HATI SANG SIPUT
BUKAN AMOY


TATA




10 MURID MINTAK CUBIT:

sudirman said...

sabar my pren..kunjungan balas kerana komen my entri tadi

♥ AMOYELLA said...

@sudirman

sedang bersabar lah ni

annyss said...

cian cipottt..sepa suruh line lembab! wkakakakak..;p

♥ AMOYELLA said...

@annyss

sangat kesian c cipot...balek-balek kena maki

Ain Jemin said...

heheheh.ko bh pulak ni..si pemantun...

♥ AMOYELLA said...

@ain jemin

heehee... =') duii...mo juga letak "si pemantun".. ella jak ba~

Sekamar Rindu said...

salam..

line internet tu biasa laaaa..:)

sabar lah...


**follow ur blog.....***38

♥ AMOYELLA said...

@sekamar rindu

wsalam
thanks ya =') will follo u back

Nordin said...

kenapa ka kena maki2? ish3 ndak patut betul

♥ AMOYELLA said...

@nordin

"lembab macam siput" ko kan yang slalu cakap gitu? haha

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com