19 May 2011

Kite Bako Je!

assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh! dan salam 1 blogspot

untuk perhatian kepada readers readers amoy yang setia ... dan yang sedang membaca warkah belagu pilu ini . pada hari ini amoy telah menduduki kertas pertama . okey ada tiga lagi kertas yang akan menyusul . sedihnya tiga bijik kertas yang akan amoy duduki berderet macam gigi pelesu . rasa macam nak bakor je dewan peperiksaan . kite bakor ! kite bakor ! hwwwwwwwwwaaaa ! matila gini ... sudahlah subjek tu amoy rasa KILLER . anatomi dan fisiologi . apekejadahnya amoy benga* amat subjek berkenaan . dari sekolah menengah sampai sekarang . ouh biologi . i hate yuuuu! sob sob . doraemon sila gantikan amoy tuk jawab paper itu . pleaaaasssee .

hokey ... lepas ni nak makan kisemiss sembilanpulohsembilan bijik biar cair otak amoy ni tuk study mengalahkan aliran sungai amazon . di samping itu juga amoy akan menghafal segala teori yang yang berkaitan sehingga ke tetesan yang terakhir . fuhh .. datanglah semangat, datang kepada kuuu!


amoyella : walhal pagi tadi kemain bangun jam 5 . ingatkan mau stadi ... rupanya pegi makan megi dan tido balik . anak yang sungguh bertuah . bangun bangun dah jam 7.30 . naaaaahhh kan da kelam kabuts nak bersiap . nak pasang bulu mata pelesu je dekat lapan jam . 

wuwu ekselliiii amoy aim nak kuruskan badan . tapi macam makin kembang setaman sejak sebulan dua ni . OMGG ... ! jadi kalau kawan-kawan nak tanya tips untuk kurang berat badan tu memang amoy takda laaah yee . macam la ada orang tanya tips nak kuruskan badan . muehehe . kalo nak tips untuk hilangkan jerawat amoy tawu laa . =) sebab ...sebabnya... dulu amoy adalah penternak jerawat tegar .





oh ini memang bukan gambar makan megi , ini makan roti . sila abaikan kualiti gambar yang amat misekin ini . maka dengan ini terbukti amoy memang kuat makan . macamana nak kurus ? =.= homaigood . nak bako lemak ni . ceciter camana . cecite? cecite?

doakan amoy berjaya menjawab exam aahh ... nak dapat A kangkang bak kata lecturer amoy . A hangkang watper? buang longkang jew

ALFATIHAH buat penulis blog telordibasuh . semoga anda ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman . huhu... sedih ...

OK... Kalau suka silalah LIKE



2 MURID MINTAK CUBIT:

Unknown said...

line internet gila lembab! huhhuhuhu

♥ AMOYELLA said...

@annyss

sama pla kita online depan pintu kan? beza dia ko di pintu d D324 aq d D322. haha. gara2 mencari internet

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com