07 May 2011

GADIS SMK(A) IGAN, MUKAH, SARAWAK

kamooooo....
tetiba rasa rindu sangat ngan kawan-kawan time sekolah menengah dulu. Sekarang masing-masing bawa haluan sendiri. jarang jumpa. kawan rapat pun, lepas SPM terus tak jumpa lagi dah... huhu. weeiii... bila kita mo reunion balik ni? 10 tahun lagi? tunggu semua dah beranak pinak kew?? hahahhaa... sementara cinggle mingle ni lar mo pegi lepak-lepak. dah lanjut usia nanti tak sesuai pla. =.= . takkan nak bawa budak g keroke sesama. adeeeihhh (_ _!)

macam dah 3 tahun setengah kita tak kumpul sekalian buaya buana. meh buat gathering meh... cece macam nak buat gathering blogger plak. huhu... amoy rindu korang. terutamanya CIK ROZIAH BINTI JUNI. call dan sms seja. jumpanya tidak... dengar-dengar ngko da balik bercuti time ni. still kurus bangau mcm dulu ka? tehehee

jan pla terkezut. ni amoy korek dari FB koranggggg.... =)

sekarang ziah dah jd specky girl.
still comel cam dulu gak ah *jgn lawan kecomelan amoy k?*
 stadi kat UKM, lupa aah ambil jurusan apa. yang penting ada BA lau tak silap
cececee kawan amoy sorang ni tak lama g leh la jadi freelance daie ganti ust norbahyah?
amacam??


tringin nak duduk atas pentas  dan jawab pantun sama-sama
muahhh...miss you friend! amoy paling tak lupa tragedi SPM paper EST dulu.
harap tak lagi tension2 bingung cam kat sekolah menengah
err.... ko tak lupa amoy bha kannn?? wuwuu 


tudung hitam tu... U'UL. sekarang stady kat UITM Mukah
tempat amoy selalu luah perasaan
huk3... pendengar yang setia. Miss u beb
dari dulu sampai sekarang hidup dia dipenuhi dengan bunga2 cinta
weiii... cepat laa makan nasik minyak! amoy tak sabar uda mo tguk ko naik pelamin


ni ada blog gak. tudung pink hokei. tudung biru tu amoy *kot2 ader yg xkenal*
dulu dia rumet amoy kat Sekolah Menengah
Cikgu addmet yang paling best. hehe. sekarang kat UITM Semarahan
dengar-dengar dia jadi bisnesswomen sekarang
jual VCO produk catalyst
silalah bertandang ke blog diahttp://ieykanz.blogspot.com/ 
'

ni rumet gak... kawan escape time preb.
orang preb kat kelas kami bersenang lenang preb kat asrama. dasar pengawas jajal
mengongg tul ah budak ni...malar ja janji nak ngedate kat KK
tapi selalu CANCEL =.=
study kat UMS. dekat seja tapi baru sekali ja jumpa. aigooo
p/s : sama tak muka kami? hoho

opsss...amoy cedok gambar ni tanpa kebenaran. hehehe... jan marah amoy ar... peaceeeeeeee (^.^)Y



7 MURID MINTAK CUBIT:

moeyna said...

wuuuwaaaa~~~ jan marah bha ko amoyyy~~~~ jom ngedate d balingian! ahahaha! ;D

♥ AMOYELLA said...

ahhh...bila ko balik ni ging?? habis suda exam kamoo'?

moeyna said...

26 bha aku balik ging...28 balik mukah....jmput p rumah 2/6..kakanda ku kawennn~~~ hehehe

♥ AMOYELLA said...

o iyaaaa??? jemput muhsen bha...dia adalah driver harapan negara, malaysia, nusa dan bangsa lau mo pg balingian...hehehee

moeyna said...

aku jmput smua skali la bha ini..smpaikan pd muhsen ya... n geng2 yg lain...heehehe :D

♥ AMOYELLA said...

hehee...orite~

Nadhzim Zim said...

Terbaik

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com