27 February 2011

Serius Malu

sila baca dengan mood serius. amoy pun tengah serius ni. baru balik dari pekan. serius amoy rasa kemaluan yang serius tadi . 

dengan membawa perut kosong. perut lapar. yang mintak di refill dengan segera. amoy melangkah penuh confident menuju ke restoran tempat amoy salu makan. laju dan cepat. tiba - tiba langkah amoy terhenti ditengah jalan raya. ya , betul-betul tengah jalan raya. bukan nak tolong orang tua itu melintas jalan raya. atau nak camwhore apa jadah. tapi sebab ... sebab benda ini 



sebab benda ni terputus ! wuwuwu
amoy suka selepar ni sebab dia tinggi
dan amoy nampak tinggi bila guna dia

tanpa berfikir panjang amoy sambung balik yang putus tu. alaa , tertanggal bahagian depan seja. ingatkan lepas makan baru pergi beli selipar baru. tup2. bila sampai depan public bank (belum g sampai restoran) , dia putus lagi ! (T.T) dahsyatnya kemaluan amoy time tu. sabar seja hati. dua kali terputus. 2X kau kasi kuyak aku kan selipar. dasar selipar crocs murahan !


kali terakhir bergambar dengan dia ni di public bank tadi
sudah amoy buang selipar ni dalam tong sampah kat keningau .
geram !


huh ! kurang assam punya selipar crocs
tiada maaf bagimu ! cukuplah 2X kau menguyak amoy
haishhhh (_ _ !)


nasib bek ada mee tomyam
pengubat haru biru tengahari tadi
hariku KELABU !


crocs , dirimu telah ku dua kan
kini amoy beralih arah kepada yang ni . sungguhpun brandless...
namun dia tidak mungkin akan tercabut / tertanggal


terima kasih rambina .
nasib baik kedai kau dekat-dekat seja .
taklah jauh sangat amoy nak cari pengganti crocs tadi
Bah , mau tidur luk ... penat cover malu tadi . TATA !

4 MURID MINTAK CUBIT:

annyss said...

cian slipar ella...tula ganazz sangat!! haha.. :p

Nordin said...

hehe.. muka tu bah.. macam yg mau menangis jak ni.. hehe

♥ AMOYELLA said...

@annyss

wuwu...terlampau laju berjalan brangkali. xsabar mo makan kan...wuwu.

♥ AMOYELLA said...

@nordin

huk2...tabah2 ja tadi, aq rasa macam 1 keningau pandang aq time atur tu selipar tepi jalan.

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com