15 February 2011

MENCINTAI ATAU DICINTAI

SALAM MAULIDURRASUL 


I LOVE ME !

MENCINTAI atau DICINTAI ? Kalau amoy , amoy nak kedua-duanya . amoy kan tamak ! >.<
Kau jugoo ? Nonn jugoooo !


DICINTAI
  1. Dicintai membuatkan kita rasa lebih bahagia
  2. Orang yang mencintai akan merasa lebih bahagia jika cintanya diterima
  3. Semalam ini dia bawa 21 kuntum bunga berkelopak duit kertas RM100
  4. Hari ini dia bawa sedozen apple macbook bertatah antivirus kaspersky
  5. Esok dia bawa kereta LIMITED EDITION warna pink
  6. Lusa dia bawa rumah besar *ehh . . . rumah xleh kena angkut*
  7. Tulat dia bawa mangkuk jamban berlian !
  8. Esok esok esoknya lagi , dia bawa senjata nuclear dan berkata "terima saya atau tidak?" urrrggghh ! obses !
  9. Tetapi , kita akan rasa RIMAS bila kita tidak suka dengan orang mencintai kita
  10. Dan rimas dengan setiap perkara yang dia lakukan untuk memenangi hati kita
  11. Rasa segan yang teramat bila berjumpa dengan orang berkenaan , mungkin sebab rasa bersalah tidak menerima cintanya . . . kau hadoo? nan hadoo ~ amoy hadooo !
  12. Tapi , tipulah lau kau tak rasa apa - apa atas segala perlakuan dia
  13. sekurang - kurangnya kau rasa tersanjung dan kembang bulu hidung siket 80%  bila terima hadiah kecil - kecil darinya. apatah lagi hadiah BESAR
  14. dan kau akan tertawa gembira melihat segala tingkah lakunya
  15. sebenarnya , DICINTAI lebih membahagiakan daripada . . .


MENCINTAI
  1. Hanya dengan melihatnya sahaja hati akan berbunga besar - besar . angau ? mungkin ! dapat tengok gambar profile facebook dia bertukar ja pun hati rasa sangat berbunga - bunga setaman . Belum lagi bab berjumpa . Dah nampak batang hidung dari jarak 100meter : HATI RASA DEGUP LAJU - LAJU
  2. Bila bercakap , semua benda nak control . orang cakap lau mencintai , kita takkan sorokkan apa-apa dari orang berkenaan . betul ka ? tapi amoy tengok kawan - kawan amoy , kalau sedang calling ngan bf semua suara jadi lemak merdu cap susu sejat F&N . uh uh , amoy juga bah ! jantung jangan berdebar debar !
  3. Makan tak enak , tidur tak nyenyak , mandi tak nak ! nak jugak ngan dia : MELAMPAU !
  4. Siket siket ingat dia . siket siket ingat dia "kalaulah ****** ada , ada jugak orang nak tolong cuci kasut sukan aq" hohooh ! sedapnya mulut !
  5. Amat parah bagi yang suka memendam rasa . perasaan itu semakin lama semakin mendalam . hei , jangan jadi stalker si dia . SILA CURAHKAN ISI HATI ANDA SEGERA . Kang ada pla orang kena pelengkung cap siku
  6. Senantiasa mencurigai , nampak ja dia jalan dengan gadis *yang cun cun seja* hati akan jadi tidak aman tenteram ! "perlukah aku mencetuskan perang dunia ke-4" urghhh ! 
  7. Suka melamun sampai tahap kehadirannya seperti nyata . weiiinaa . boleh jadi pengarah filem nih !
  8. Ohh . . . indahnya mabuk cinta ! Seharian tak berhubung dengannya seperti menahan kentut . susah hati . sakit hati . nak tahan sakit perut . nak lepas bau kentut . jadi ribut . kucar kacir


SERIOUSLY ! AMOY NAK KEDUA - DUANYA !

AKAN TETAPI , BELAJAR MENCINTAI DIRI KITA SENDIRI , SEBELUM KITA MENCINTAI DIRI ORANG LAIN .



NOTA KECIK : HUHU !

8 MURID MINTAK CUBIT:

NISS said...

setuju..sekarang ni niss tgh mencintai..penah rase di cintai tapi xhingin dgn org tu..budget setia pada yg niss cintai..tapi apo den dapat???

kira kekuri said...

saya tidak tahu andai saya pernah di cintai ka x,mencintai sahaja pernah..hee

Nordin said...

muehehehehe

♥ AMOYELLA said...

@NISS

tetapi...cinta tidak akan dapat jika tidak memberi ^^

♥ AMOYELLA said...

@kira kekuri

hehe...mesti da hikmah disebaliknya. mencintai xsemestinya memiliki <-- amoy pantang dengan ayat ni!

♥ AMOYELLA said...

@nordin

eauww...burung yang pantai kasi ketawa urangggg!

RaraTan said...

hehe ~ kadang2 dicintai itu lebih bermakna daripada mencintai. Kalau kite mencintai sb, tapi juz tepuk sblah tangan... seksa jiwe woo.. So, baek terima org yg mncintai kite. Wee~

♥ AMOYELLA said...

hehe...rara tan, cadangan anda akan dipertimbangkan ^^

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com