12 February 2011

The MEDUSA Side Of ME, AMOYELLA

MEDUSA VS AMOYELLA


  1. Lebih suka mencuci pinggan mangkuk daripada mencuci baju 
  2. Akan beli barang yang disukai walaupun ia mahal > agak boros
  3. Tidak dapat tidur lena jika barang yang dihajati belum diperolehi
  4. Suka memaksa orang lain mengikuti arahannya
  5. Kuat cemburu !
  6. Sangat sensitif !
  7. Pasang lagu yang disuka kuat-kuat , biarpun orang sekeliling tidak suka ! sampai diorang pun tersuka dengar lagu berkenaan . Mereka tetap tak suka ? benci aku ? terpulang !
  8. Meluahkan  perkara yang tidak berkenan dihati sewenang-wenangnya
  9. Mudah pamer perasaan menyakitkan hati orang
  10. Tidak suka tidur diganggu
  11. Tidak suka hasil kerja dikritik
  12. Mudah hilang mood
  13. Suka mengkritik orang lain
  14. Membuat keputusan terburu-buru
  15. Mudah percaya dengan muka innocent @ polos
  16. Kurang gemar dipuji
  17. Lebih suka menyendiri
  18. Lebih suka MENDEKATI bukan DIDEKATI
  19. Suka sukan tapi biasaanya TERPAKSA BERJOGGING
  20. Warna kelabu kusamkan kulit
  21. Alergik daging lembu
  22. Tahu makan tapi kurang berkenan benda asam macam jeruk , amoi amoi dan yang sewaktu dengannya
  23. Bancuh teh tidak manis kepada sesiapa sahaja . nasiblahh kepada yang dapat
  24. Parut jerawat ! urgghhhhhh !
  25. Paling kontot dalam family 

10 MURID MINTAK CUBIT:

Nana Marina said...

mimang pun...

annyss said...

jadi yang si medussa apa kaitan??? huhuhuhuhuhuhuuhuhuhuhuhuhuhuhuhuuhu..

♥ AMOYELLA said...

@nana

yaloh...huk3

♥ AMOYELLA said...

@annyss
kaitannya ... dia jahat... jadi yg ni watak jahat amoy >.<

annyss said...

ohh..haha..;p

dUrRaNi said...

lwk la ela...bancuh teh xmnis pun jd jahat..hehe..

♥ AMOYELLA said...

@annyss

hohohooohhh~~ ^^

♥ AMOYELLA said...

@durrani

ya maknanya , xberhati perut... paksa orang ikut stylenya. hahaha

ipotttt! said...

hahhaa...ada2 jak amoy..
xhal, sma2lah kita mpbaiki diri dr smsa ke smsa...wlupun xmmpu, setidak2nya kita plu mencuba...

♥ AMOYELLA said...

@ipotttt!

kau ni comment ka..tazkirah? hhehe

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com