31 May 2012

MUMUT DAN TAYYIB VERSI BESAR GEDABAK


SALAM ♥ ♥ ♥ CEMUAAA (^_______^)

terasa agak keboringan pla bila time cuti begini . time di Sabah nak balek Sarawak . time dah di Sarawak rasa nak balik Sabah lah plop . ahaks . perkara pertama yang paling mengujakan mengujalah sangattttt adalah bila sampai ja di tangga rumah , amoy tertanya - tanya : eh siapa plop dua hekor albino neh ? 






warghhhhhhh ... !

is that my MUMUT and TAYYIB ?
















FOINNNNNNNN FOINNNNNNNNNNNNNNNNN dulu macam ni kecik cinonet jak . sekarang dah gedabak .

mau pingsan wa tengok tumbesaran diurang neh (--") semua dah jadik anak teruna .






amoyella : dukacita dimaklumkan , salah satu yang ferempuan dah meninggal . sobobobobbbbb (T T) jadi sekarang tinggal dua hekor aduka ja lagi . huhuuu 





2 MURID MINTAK CUBIT:

Pae said...

"Time di sarawak nak balik sabah pula"

Datanglah balik ke sabah. ^^

Comel tu kucing. ^^

♥ AMOYELLA said...

hehe... nanti balik semula ke Sabah . tp bila dh di sabah rsa nak balik kampung pla (--"). ya kucen comel mcm tuan dia

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com