16 May 2012

FINAL MODE

SALAM ♥ ♥ ♥ SEKALIAN BLOGGERWAN DAN BLOGGERWATI =')

seharusnya entri kali ni perlulah dimulakan dengan ayat - ayat gramatis dan zero sterotaip mahupun etnosentrisme . di samping itu juga ... segala unsur - unsur rasisme , prejudis mahupun errr rrr lupa sudaaa vocab EDU3106 ... (^_____^) lupakann lupakaannn ... sekarang amoy ada 3 paper(s) lagi nak kena tempuh .

BMM3110 - SINTAKSIS BAHASA MELAYU
PJM3112 - PENGURUSAN DAN PENTADBIRAN PJ DAN SUKAN
RBT3109 - PERNIAGAAN DAN KEUSAHAWANAN 

alhamdulillah sebab sebab sebabnya ... paper BMM3109 MORFOLOGI dan EDU3106 BUDAYA DAN PEMBELAJARAN akhirnya berjaya ditempuh dengan gaga . yess ! gaga . uhuk huk huk guwa agak kecundang di beberapa soalan yang memang dah tersedia jawapan . walaupun just kena pilih jawapan jak ... tapi semua pun membengongggkan jiwa kental guwa . paper Morfologi tadi gilaaaa susah part objektif ! sobs sobs ... 

belum lagi termasuk kemengongganiayanya soalan bahagian esei yang tiba-tiba menanya pasal sintaksis ! setawu guwa paper sintaksis selasa depan . belum setadi bhaaa ! confuse wa derr ... ni paper morfologi kaaa sintaksis ? ok ... haku setat salahkan pembuat soalan dahhh . walhal sendiri tak tawu nak jawab pekebendee .

dan dan dan ... akhirnya guwa tetap tidak menyalahkan diri sendiri yang gaga-L menjawab soalan berkenaan . sebenarnya ... bukan guwa tak tawu jawapan . waa tahu . tapi tadi dalam dewan peperiksaan tuh takde current tiba - tiba . lalu lampu sepot - sepot yang terang benderang tu terus off . dan dan dan terus pandangan guwa ponn jadi malap dan kabur ~ kabur ~ O.o amoy ni dah la rabun-raban itik gembogembo . sesudah itu , terus wa tak nampak dah habjad - habjad dan fonemik yang termaktub di set soalan depan waa (~ ~)

sudahlah tempat duduk exam guwa di tengah - tengak kelompok manusia . kelmarin seat 80 . hari ni seat 116 . tak tipu ... memang paling center lah tempat guwa derr (--") dan dan dan jauh dari sumber nur dan cahaya . 

serius ... bukan salah haku tak pandai jawab soalan . hak hak hak . semua adalah salah mati karennn =')




amoyella : fain fainnn fainnn ............. semester ni ada 5 bijik subjek . 






1 MURID MINTAK CUBIT:

Sintak sispalak said...

Peloya cikgu tok eh..haha

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com