11 May 2012

BENAR - BENAR


SALAM   SEKALIAN 

ahaks ... macam lama dah tak post lagu jiwang jiwang gabang . memandangkan cuaca ferahsaan amoy sekarang surirammm ramm ramm dan suram ... amoy nak sharelah betapa redupnya hati amoy sekarang ngan korang . atleast dapat jugak kita kongsi - kongsi biru biru lebam hati amoy ni . sobs sobs ... takdelahh berat betul hati ni nak pikul sorang - sorang ye dak ? alaaa ... korang ta mo share ? takpe takpe ... amoy paksa jugak korang baca entri amoy . xpeduli .

Lagu : Benar - Benar
Nyanyian Asal : Adam AF2
Lirik : Edry Abdul Halim
Covered By : Amoyella (ahaks ... cover-ed lah sangaaaaatt)


Semalaman ku tak kering mata
Didukung kekabu melapik pilu
Mengharap esok bisa menjanjikan sebuah lembaran baru



Sejak kita berdua berpisah
Aku tak habis-habis gelisah
Apakah itu tandanya bahawa…



Ku benar-benar cinta
Ku benar-benar sayang
Tak terjawab bila hati bertanya ke mana kau hilang

Ku benar-benar cinta
Ku benar-benar sayang
Suluhkan gelita kalbuku terang



Semalaman lagi bersendiri
Parahnya diseksa sunyi sepi
Beginikah perasaan pabila kita disisih cinta

Ku sangka ku tabah berdikari
Rupanya rapuh untuk berdiri
Kembalilah kau kepada ku kerana…



Ku benar-benar cinta
Ku benar-benar sayang
Tak terjawab bila hati bertanya ke mana kau hilang

Ku benar-benar cinta
Ku benar-benar sayang
Suluhkan gelita kalbuku terang




amoyella : kemon moi ... kenapa perlu bersedih atas perkara yang telah lepas?

2 MURID MINTAK CUBIT:

Pae said...

Sabarlah kak amoy ella. ^_^

♥ AMOYELLA said...

sobs sobs sobsobsobbbsobb...

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com