22 November 2011

TIPS CANTIK SIHAT : COLON CLEANSER

Salam Peeps !

today amoy nak share pasal tips yang sangat euww euww sikit . diharapkan sesiapa yang sedang makan atau PENGGELI tak payahla scroll dan terus membaca . tunggu ada confident nanti u'olls baca keh ? tapi input yang amoy nak bagi ni kiranya sangat pentinglah untuk kesihatan jasmani dan fizikal korang ... tak baca rugi kot ? hmm

APA ITU KOLON ?

macam nak promote lah puleks khen ... tapikan amoy takdelah ada sebarang pemberatan nak iklan apa-apa produk kat sini . just sharing ilmu yang amoy dapat time kursus tempoh hari .

kolon ialah ;
  1. usus besar atau usus yang lebih rendah yang terdiri daripada cecum (usus kecil) , tiub rektum , kolon dubur yang panjangnya 5 kaki . berat kolon yang sihat kira-kira 4 paun tetapi autopsi telah mendedahkan bahawa berat kolon boleh mencapai 40-90 paun kerana lapisan mucoid dan hentaman .
  2. Kolon bertujuan untuk mengumpul semua sisa toksik penapaian dan menyebabkan perbusukan . juga membuang semua sisa pepejal dan separa pepejal daripada sistem . oleh itu , ia adalah seperti sistem pelupusan yang melalui layanan buruk berterusan dan boleh menjadi cesspool keracunan malar untuk seluruh tubuh badan .
  3. Tahukah anda ... waiseh , macam pakar pemakanan sudah amoy ni . keke . Percernaan yang tidak wajar atau usus tersumbat berlaku akibat pembiakan secara beransur - ansur lapisan tahi mucoid saluran usus atau tahi kronik !
  4. Perkara inilah yang menyebabkan usus terpaksa diselaputi sisa LAMA yang telah transform jadi toksin tanpa disedari . so even korang BERAK HARI - HARI selepas makan wajib berak ponn , sisa ni sebenarnya MASIH wujud dengan penuh kedamaian di dalam usus tanpa kena usir . euw sungguh ok . dalam kes perubatan , tahi kronik yang terpanjang pernah di LABUR kan adalah sepanjang 8 kaki . eaw
OLEH YANG DEMIKIAN , MARILAH KITA MENGAMALKAN CARA PEMAKANAN SIHAT YANG HARUSLAH DIMULAKAN DENGAN STEP PEMBERSIHAN KOLON ! 

BAGAIMANA ?

PHSYLLIUM


SERIOUSLY ... amoy tak tahu pun apa benda binatang phsyllium ni . apaponn , korang leh dapatkan phsyllium di mana - mana farmasi yang berdekatan . phsyllium ni gunanya untuk mengeluarkan tahi kronik yang telah lama parking dekat kolon kita . amalkan memakan sebelum tidur dalam jangka masa seminggu . insyaallah akan terkeluarlah segala TAHI yang memberatkan dan membuncitkan perut kita serta punca penyakit - penyakit yang sewaktu dengannya .

more info about phsyllium ? GOOGLE it !

phsyillium husk


nak contoh gambar tahi kronik yang telah keluar ?

tahi kronik yang giler panjang . sudah jangan tenung lama lama


amoyella : jangan takut untuk buang tahi kronik . serius amoy pun takut juga nak buat benda ni . tapi buat something lebih baik daripada nothing kan ?

(=..= ) alamaakk serius giler entry amoy kali ni . hewhewhew


3 MURID MINTAK CUBIT:

ipooot~ said...

tahun depan kita cari ar....hehe...

Unknown said...

kita buat prtandingan la lepas makan phsyllium ni.. taik sepa paling pnjg dpt hadiah.. hahhahahha..;p

euwwwwww!!!

RIZALY said...

nak kene g farmasi balik ni....x tahan dah perut sebu je ni.. tq. ;)

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com