27 March 2011

A Song That Calms Me Down : Pelengkap Hidup by Eren ft Romi


Sebenarnya, bagi amoy, 'lagu yang menenangkan' adalah mengikut musim
emm... musim bercinta lain...
musim bergaduh lain...
musim kena tipu lain...
musim main kayu 3 lain... eh?

sekarang adalah musim cinta jarak jauh, so,
Lagu ni memang sangat memberi ketenangan untuk amoy. bukan sahaja dari rentaknya, tetapi juga lirik! menyentuh perasaan. cececeh. rasa tacing pla. =.=
actually, amoy ni jenis layan jiwang jugak. kenkadang la ^.^
lagu duet ok. 
mungkin ramai yang tak tahu
tp silalah downlod. lagu ni comfem BEST
rugi kalau tak download!

Lirik Pelengkap Hidup
by : Eren feat Romi

Aku bagai laut 
tak bertepi dan tak berkarang
Aku bagai bintang
yang tak ditemani malam

Melihat dirimu
Ada senyum canda dan tawa
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu

Teringat janji lamamu kepadaku (E & R)
Teringat aku teringat (R)
Teringat saat kau masih ada di sini (E & R)
Temani ku sepanjang hari (R)

Bila kau pergi jauh 
Ingatlah aku
Bila ku disampingmu
Peluk tubuhku

Bila kau rindu aku
Panggil namaku ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku
jangan lepaskan
Tetaplah kau disini
arungi malam

Kerna hanya dirimu, belahan jiwa
Pelangkap ku di dunia

*** bridge***

Teringat janji lamamu kepadaku (E & R)
Teringat aku teringat (R)
Teringat saat kau masih ada di sini (E & R)
Temani ku sepanjang hari (R)

Lagu ni sedap di dengar... mengingatkan cinta dengan lubnan dan elmo
mengingatkan dengan Si Dia yang jauh... ehem! hahah~

0 MURID MINTAK CUBIT:

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com