14 March 2011

SEGMEN : BEN ASHAARI SOAL CINTA

Selepas kepenatan menyukat jalan-jalan raya di Pasar Mukah, sekarang nak bersantai- santai dengan segmen abang ben! ada lapan soalan cari gaduh yang diajukan. yaiyyyyyy...meh kita gaduh-gaduh manja. haha. lol.


Klik gambar untuk mengetahui dengan lebih lanjut segmen ini *skema*


  1. LELAKI pilihan semestinya orang yang amoy SUKA. Huhu... serius taknak si dia yang suka ngan amoy dahulu. berangan...! amoy suka hubungan yang mencabar... biarlah amoy yang usha lebih untuk dapatkan orang berkenaan supaya dia suka amoy. kadang-kadang pelik gak ngan sikap sendiri. aiyoyoo... ladies amacam ni? amoy nak amoy yang dapatkan orang itu. ta nak orang yang senang-senang ja amoy dapat.  >.<
  2. Yup, lelaki perlu seksi! hehe... boleh gak cuci mata. adehh~~ SEKSI itu adalah tinggi, hitam manis, nampak alur rambut. hadoiii... test yang pelik? amoy bukan pervert... tapi memang suka tengok lelaki yang nampak alur rambut dia. sebab gel rambut kot? wow! seksi! adakah jawapan amoy terlampau jujur? satu lagi...amoy tamo kalau lelaki tu lebih cerah dari amoy. so, hitam manis itu seksi. haha
  3. Yeke lelaki sanggup berkorban demi cinta? haha... belum jumpa lagi lelaki yang begini. abg ben, amoy nak order satu! ^^
  4. Bermadu memang takda siapa yang mahu. amoy pun begitu... tamo sebab taknak kongsi. ya, amoy tamak. pastu kuat cemburu. sekian.
  5. Huhu...simple. bagi dia pilih antara dua. kalau kau pilih dia, aku rela cari baru. 
  6. Siapa selalunya curang? LELAKI! diorang takkan puas ngan 1 girl. ehh...actually diorang nak cari yang terbaik untuk diri diorang...untuk mama diorang. hehe...so kenalah buat audition kan? pasang ramai-ramai. pilih mana yang paling berkenan. Dah kawin, insyaallah jadi yang setia. ladies pun gini gak. haha! 
  7. SETIA? orang yang setia ialah orang yang menikahi perempuan yang dicintainya. So, jka anda sedang merancang jalan terbaik untuk anda dan si dia, anda adalah seorang yang SETIA!
  8. Huhu...ya, amoy memang kuat cemburu. Selalu pendam ja perasaan cemburu. pikir positif. lepas tu nangis. bengongggg betul! kadang-kadang terfikir, adakah dia lebih sayang bola dari aku?!

Baiklah....sekian seja. 

9 MURID MINTAK CUBIT:

erinn kechiik said...

jwpn no 1 anda sama. saya pun tak suka lau laki tu yg terkejar2 saya.

♥ AMOYELLA said...

yeayy!! ada orang sokong!!

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen ben ashaari soal cinta;)

soal apisv2

azizul said...

lelaki seksi adalah lelaki berambut kerinting

Entri Terkini; SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA

solo molo said...

macam-macam japawan ada...
ser0nok baca...


salam ziarah dari segmen soal hati En Ben...

Fyqa said...

suka baca pndpat org..

:)

salam singgah kak.
dri segmen yg sma

http://fyqafullstop.blogspot.com/2011/03/segmen-cari-gaduh-lelaki-vs-perempuan.html

AdiaLuze said...

Salam ziarah..

Hmm.. Sukakan cabaran dan kuat cemburu yee... Kombinasi maut ni..Hehehe

P/S : I'm lucky number 116 ^_^

GiveAsh said...

ade je orng nak bermadu...hehe


ade ke?

Diari-Selebriti-Mama said...

slmat bknalan.
singgah dari segmen BA n terus follow kamu ^^

jom baca pendapat kls pula

http://mamaglamdiva.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com