27 December 2012

RAPUH BY OPICK



ASSALAMUALAIKUM


semenjak dua menjak ni amoy berperasaan sangat sensitif . kena tegur sikit nangis . kena marah sikit nangis . dengar lagu sedih nangis . tenguk ceta korea nangis . mata pun macam dah terjojol bak flowerhorn . sekian .


BILA terdengar lagu Rapuh oleh Opick rasa tersentuh giler tak layans -..-'

terus tangan laju - laju letak widget lagu opick - rapuh jadi background muzik belog .

Detik waktu terus berjalan
Berhias gelap dan terang
Suka dan duka
Tangis dan tawa
Tergores bagai lukisan

Seribu mimpi berjuta sepi
Hadir bagai teman sejati
Di antara lelahnya jiwa
Dalam resah dan air mata
Ku persembahkan kepadaMu
Yang terindah dalam hidupku

Meski ku rapuh dalam langkah
Kadang tak setia kepadaMu
Namun cinta dalam jiwa
Hanyalah padaMu

Maafkanlah bila hati
Tak sempurna mencintaiMu
Dalam dada ku harap hanya
Dirimu yang bertakhta

Detik waktu terus berlalu
Semua berakhir padaMu



 best lirik dia #aboutlove #islamic #heart . thanks opick .



sedih gilaaaaaaaa bila tengok gambar ni . rindu sangat dekat tayyib ='( (kanan)


2 MURID MINTAK CUBIT:

Farah Farhana said...

Best sgt lagu nih. org sarawak, nak? kmk dh follow ktk. mun sudi, follow kmk balit keyh? www.hanahafnie.blogspot.com

Anonymous said...

ST12 – Cinta Tak Harus Memiliki

Cinta memang tak selamanya bisa indah
Cinta juga bisa berubah menjadi sakit
Begitu yang ku rasakan kini
Perih hatiku tinggal kehancuran

Tak pernah terbayangkan
Dan tak pernah terfikirkan
Cintamu dan cintaku akan berpisah
Namun harus ku relakan itu
Untuk hidupmu agar lebih baik

Maafkan aku setulus hatimu
Kepergian diriku itu bukan keinginanku
Terima saja dengan pilihan yang lain
Dari orang tuamu

Jangan bersedih dengan keadaan ini
Jika kamu menangis aku juga ikut menangis
Terima saja semua ini ku lakukan
Untukmu…

Sayang semua ini aku lakukan
Hanya demi kebaikan kamu
Meski semua ini
Itu menyakitkanku

Maafkan aku setulus hatimu
Kepergian diriku itu bukan keinginanku
Terima saja dengan pilihan yang lain
Dari orang tuamu

Jangan bersedih dengan keadaan ini
Jika kamu menangis aku juga ikut menangis
Terima saja semua ini ku lakukan
Demi kebaikanmu

Jangan bersedih dengan keadaan ini
Jika kamu menangis aku juga ikut menangis
Terima saja semua ini ku lakukan
Terima saja semua ini ku lakukan
Untukmu…

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com