02 July 2011

Hari Sabtu yang Ohsem

Salam 1 Blogger
well... hari ni 1Malaysia telahpun mengadakan 1Murid 1Sukan 1Sekolah 1Malaysia

dengan sisa sisa mengantuk seawal jam 7 (yolah... time cuti, jam 7 itoh sangat maha awal!) semua warga IPG Kampus Keningau kena suruh berkumpul dekat padang IPG. sangat memaksa diri memasing termasuklah amoy. tapi demi semangat yang bersisa sisa dicelah gigi maka di lady gagahkan jua kaki ini menapak ke padang. hoyeahhh... kau hado?

exceli banyak gambar clasmate yang amoy dah upload kat belog kelas. jemput jemputlah menskodeng http://buayancrew.blogspot.com tehee... sempat g nak promote bagai.

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....hhh semput gila vavi kena berlari sejauh 5.5km. terasa kebas dan kejang kejang dah urat saraf yang telah lama mogok daripada acara lari jarak jauh. memandangkan tuan punya badan pun semakin melebar sekarang, maka kaki ini pun agak pemalas hendak mengangkut badan yang kurang lebih 0.86% menghampiri badan biggest loser. sememangnya amoy rasa amoy adalah LOSER bila sentuh bab pelarian ni. sobs sobs...

tapi kan...tapi! bila bab bergambar. I'M ALMOST THE WINNER. ottoke? ottoke? haha


jaguh jaguh sukan daripada kelas buayan yang agak ohsem dahulukala~

pengganti girls generation dalam mimpi
dua orang belakang tu jaguh pecut jarak jauh. nda pedulilah 10km ka apa... comfem pecut. terutama yang belah kanan. dia ada turbo


pasing berabis dulu sebelum meneruskan pelarian. muahaha. jajal2 kami... ada yang lagi terkebalakang dari kami hokeh?!

letak gambar besar gedabak adalah perlu. menunjukkan betapa eksaitednya bergambar (sebab teda orang mo tolong tangkap gambar sendiri)

kami di puncak bukit langsat.... nun jauh di belakang tu Bandar Keningau. =) cuaca sejuk mengiringi program lari lari!

Jambatan Sungai Pegalan a.k.a Jambatan Power Rangers Kuning dibelakang!
semputttt...panjat bukit! panjat!

bersama sumandak dan kumang~


shelluu yang malu malu cat mau posing sama amoy. i tau la i somel. haha

warga pelarian sedang menikmati nasi lemak. selepas penat membuang lemak. sesi menggantikan lemak  =.= sampai bila bila pun takkan kurus lau begini (_ _!)

NURKASIH 3

till then... babai!

3 MURID MINTAK CUBIT:

ipotttt! _c pengkritik tetap..hehe said...

hiaaaarrrrrrkkkkkkk!!!!!!hahaha..besar gedabak jg gambar!!!nurkasih??hahaha...btw, tenkiu so much 2 da mrs. OLPYMPUS AMOY!!!TANPAMU, SIAPALA KAMI DALAM GAMBAR....hik2...

Pearl Kaz said...

mcm best giler je berjogging/berlari kat kawasan ni.. nmpk nyaman je.. :)

♥ AMOYELLA said...

@ipott

gilaaaa panjang nama... ada 'hehe' lagi tu. nurkasih...haha. cam sesuci lebaran jak ktk cia.

@pearl kaz

best! best! best! tapi sangat penat sebab bukan jalan lurus. kena naik turun bukit. huhu

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com