02 November 2012

FINALLY HERE ♥



ASSALAMUALAIKUM PEOPLE (^__________________^)


dan selamat bangun tidur semuanya . hoi hoi hoi . bangun - bangun je daripada tidur hari ini , amoy merasakan sedikit iritasi pada kerongkong . uhuk uhuk huk huk >.< amoy sakit tekak ! maigedd . tak dapatlah nak mamam dengan penuh nikmat selepas ini (T.T) terpaksa membuat benteng pertahanan serakah makan dengan jitu agar tekak merdeka daripada membuat kerja berat pada hari ini , hari esok , dan hari lusa . eh berapa banyak hari kena kawal serakah makan ni ? wwuwuuuuu >.<


sudah lerrrr di Keningau yang semakin metropolitan dengan makanan ini kini bukan setakat menyediakan PASAR MALAM HARI- HARI ahkak santek (~.~) malahan turut dilimpahi dengan Pijja Huts yang tidak begitu mengenyangkan , Uncle Bob yang botak tapi comels dan dan dan dan yang terbaru !


TOKOYAKI ITS MY FAVOURITE ! (T.T) 
dear u , please take note ! =D




alahaizzzzzzzzzzzzzzzzz ... berbanding time guwa baru menapak di Keningau ... hanya ada KFC . itu pun kecik cinonet jak saiznya . sekarang sudah woooww gedabak besarnya (@.@)  wohooo ... kini ALL MEAT ALL MEN di hujung jari anda =D


ahhh ... guwa tak berapa berhormon untuk bercerita tentang KEPSI . guwa mau bercerita tentang TOKOYAKI yang comels - comels bulat dan sedap serta enak lagi gebu lantas berprotein dimakan itu 







teka teki teka tekuk , ular mati dalam mangkuk : whats hiding inside tokoyaki ? 


hehee ... terasa agak sadis ... sebab guwa lambat tahu tentang kehadiran tokoyaki @ Keningau . ohhh! terima kasih majlis pembandaran keningau kerana bagi can kedai tokoyaki menapak di Keningau Mall . >.< 



amoyella : paling - paling pun kalau mengidam sangat nak makan tokoyaki terpaksa bermusafir ke Kota Kinabalu . dulu - dulu lah (T.T)



4 MURID MINTAK CUBIT:

cik Nur Adila binti Jawawie said...

no benda sebenar ih la? idak a jaja gk buta uitm. tapi nak torai tak berani

♥ AMOYELLA said...

in kah... hee... waa bule pilih2 laa mun bak keman =D

nyin ih sejenis makanan jepun . dijual lagen salui (3/persalui) hehe. lagen nyin bei baby-sotong >.< (mun meley, knah memilik samada luk chilli / ori / wasabei)

cik Nur Adila binti Jawawie said...

oooo.. seafood la kiranya kan? wa tak bole derrrr.. gatal2. =.='

ipooot~ said...

sadaaaaappppppppppp!!!!

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com