09 July 2012

MASYUK . KELUARTAKSYUK



ASSALAMUALAIKUM ♥ BUAH HATI PENGARANG JANTUNG


duit dah masyuk bak air yang mengalir nun di Sungai Pegalan , Keningau . Jumaat lepas . tapi sedihhh sebab ada elaun utk sebulan kena potong dan akan diberi pada bulan-bulan akan datang . alangkah bagusnya kalo elaun masuk sekaligus ? tamahak sungguh beta . dan alangkah bagusnya kalau air dari paip turut masyuk seperti duit elaun . aduyaiii aduiii ni nak melepaskan hazat pun tak dapek guwa nak tolong . sekarang pun waa rasa macam nak o o' sudaaa . sobbobboobb . 


seryes amoy rasa menyesal sebab makan banyak semalam . sehabis satay ... mee goreng mamak (yang tak habis dimakan di restoren - tapau - sambung balik makan di bilik) wah ! kini terasaaaaa errr (--") lupakan keperitan perut ini sebentar . hidup perlu diteruskan muii . pa kaitan ?


dan duit itu akan telah mengalir laju ibarat rintik-rintik air hujan 2 malam yang lepas . tak juga laju lajuuuu tapi dahsyat sebab keningau jarang hujang sejak lima menjak ini . bayar untuk kelas RM120 wah! ini semua gara-gara baju koporat berkarat iteww . juga termasuk fii lain yang telah digariskan oleh pihak setiausaha bersekutu Parlimen Buayan . sedih ? tapi nasi sudah menjadi bubur . ka suda basi ? sudahlaaa kelas amoy ja paling jajal hindak mau beli tu baju berkarat . kelas lain semua dah settle dari sem lepas . kelas amoy sem ni baru nak terkedek - kedek membayar . gila-gilaan jajal . patutponnnn kena panggil HEP secara berjemaah Jumaat lepas . ommmnomnom .


dan lagi . setat dari sabtu ni amoy ada driving class . naaa untuk kali yang pertama dah kena minta RM200 . adoiiiyaiii adoiii (--") makin fakir laaaaa dahku . belum sampai satu minggu ohhh itu helaunn . sudah kesurutan dengan mahanya . dan jangan hairan mengapakah amoy pada saat umur 22 tahun ini baru mo ambil lesen . yang iniii ponn dengan bersungguh - sungguhnya amoy minta kebenaran dari mama . siap dengan linangan air mata drama sesuci lebaran kot . kau hado kena sayang sampai begitu ? jangan jelly =P


yuiii ... amoy tak tahulah mengapa amoy merasakan entry yang belum di publish ni amoy tak boleh nak kasi tunjuk dengan orang lain . walhal nanti dah kena publish kena baca oleh korang gak akhernya (--") . sedara alvin tolong jan kaco amoy tengah menaip entry bhaa . segan guwa . aiyaaarrkk !


amoyella : inilah padahnya bila menaip entry ketika di dalam kelas . hak hak hak










2 MURID MINTAK CUBIT:

Pae said...

Orang offer jdi tutor tidak mau. :P

Jgn mkn byk ba.

♥ AMOYELLA said...

hehehee... =P

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com