12 July 2012

BERIKANKU JAWABAN



ASSALAMUALAIKUM 



EMANGNYA soalan gayak gini kok bikin kepala gue c sebel banget dech !

Aku ingin tahu apa yang bisa menahan diri dari lebah dalam di kehidupan seseorang sehingga yang kira-kira tidak yang tidak bisa menawarkan jawaban harfiah?


hehee ... tu dia comment yang buatkan amoy blur . emanggnya ya guwe ga memahami mikirin apa yang anonymous tanyakan . taatapi berdasarkan apa yang kawan - kawan amoy cakap soalannya adalah ; apakah cara yang untuk menolak perasaan ingin bercinta ?


huhuhuu ... cinta adalah anugerah yang sangat indah . mengapain mau ditahan kok ? ya emangnya cinta sesama lelaki ato perempuan itu bahaya banget dech , kalo ga dipagari masing-masing . tapi bisa ya masing-masing mengawalnya ? jesteru terpulang kepada sedara sedari untuk kontrolnya gimana c. konklusinya , ya ampun apa sudah guwe perkatakan ini ? konklusinya ... pandai - pandailah memimpin jodoh anda sampai ke sanaaaa Jannah ^_^






beralih ke perkara seterusnya : TIADA AIR

biasalahkan... kehidupan berasrama ni memang tidak lari daripada masalah air . dari zaman sekolah rendah . ohooo guwa sekolah rendah dah tinggal di asrama keh ? dan bersambung ke zaman sekolah menengah dulu - dulu . dan memang susah lah nak dengar sekolah berasrama yang tiada masalah air !  dan ke matriks . alah bisa tegal biasa sudah kena troll ngan masalah air ni . bersambung lagi di sini . di mana lagi kalo bukan di sini . omooo omooo (--") jadi sebenarnya tak berapa nak kesah pon dengan masalah air nih . cuma masalahnya ... kenapalaaa masalah air ini sentiasa menghantui dahku ? misteri bangets .

punbagaimanawalau tiada air . mengudap - ngudap tetap di hati . naaaa malam ni mengudap mangga with sambal belacan . kau hado ? nonnn hado khen ? hak hak hak . gila-gilaan lah amoy makan sampai rasa terjojol pusat (--") foinnne tipu sebab mangga hanya tinggal hempat biji yang sumel .


amoy terer bab potong memotong jep . buat sambal tu serahkan kepada yang pakar . cik dayang dan cik nana

see ... nak makan mangga pun terpaksa pikir lapanpulohenam kali . nasib baik ada pingganpakaibuangstacy. kalo tak , tah ke mana dahku mo cuci pinggan mangkuk lepas guna . hilangsemangatkelestarian . 








amoyella : amoy kuat makan jak bah . bukan banyak makan (konon)



2 MURID MINTAK CUBIT:

Pae said...

Cinta itu fitrah. ^^

Tiada air kan sana? sabarlah. ohya, kami enjoy berair2 di sini. kekekekek.

kuat mkn kuantiti yg byk. :P

Kira Kekuri said...

terus terliur lepas tengok gambar :D'

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com