16 February 2012

DOUBLE KENDURI @ PERAK

Salam Peeps !

naaa kann ... datang dah semangat rajin mengupdate belog . teheee ... welldone amoy !

sepanjang seminggu berada di sanaaaaaa Perak , amoy telah menghadiri dua majlis kenduri tanpa segan silu (--") dua hari berkenaan perlulah amoy menggunakan baju sopan sopan gituw ... 


eh? cakap pergi kenduri . tapi kenapa gambar UPSI ?
see me ? temoknya amoy ... sobs sobs ... sedih hati wa derr ...

ya... memang la pergi Kenduri Baby Naik Buai di Behrang , Perak . memandangkan Behrang ni berjiran dengan Tanjung Malim ... so sempat jugalaa cuci-cuci mata tengok UPSI dari tepi pagar . ya tepi pagar sahaja . time ni diorang dah cuti semester ponnn ... nak cuci mata tengok siswa UPSI ponn tak tercapai akalmu . =') UPSI ; kita frend kan ? kitakan cikgu ...


Cikgu Amoy =')
Ilmiah sungguh rombongan kami pada hari berkenaan . sangat sepadan dengan baju kurung dan kebaya . sooo suwitt (--,)

lawatan penuh ilmiah dan barakah ini diteruskan pada hari yang ke seterusnya iaitu ke Sungai Siput, Perak . pun berbaju kurung . =')

see ? wa dapat bongaa telor derr ...
kau hade ?

eh zaty ... sejak bila ada lalat berak atas mulutmu itu ?
ka amoy ja yang tak pernah perasan kewujudannya ?

oh no ! my face was veryveryvery oily .
i need u BB cream ... sobs sobs ...

bonga telor

different mood combined in one snap

ohh ... kenduri ini mengajar dahku memakan IKAN KELI .

sedap juga rupanya ikan keli nih ... serius tak pernah makan bila di Sarawak . (--")


2 MURID MINTAK CUBIT:

mimi mimo mimo said...

wehuuuuu..long tym no see!!
salu jln2 kamu hoo..eheheheheh...
sma la tuah rjin ngk bblog..ahahahaha...

Amoy Ella said...

kekeke... bejalan mun be promosi air asia cngen khohh... ba teruskan berbelog =')

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com