15 June 2013

FINALLY FINAL !




EYOOOO EVERYBADEY !


Sekarang amoy sedang menerima kenyataan bahawasanya amoy perlu kembali ke IPG setelah TIGA minggu  MERANTAUTAKKETENTUANHALA . heheh . lagi perkara gila yang amoy telah lakukan bersempena tahun terakhir bergelar mahasiswa . muehehee =D


PERANTAUAN ini mungkin perantauan terakhir yang amoy lakukan di Sabah . kot kotssss manela tau kan nanti amoy terposting di Sarawak atau Semenanjung . who knows right ? oleh yang demikian ... semester lepas amoy buat keputusan untuk menghabiskan cuti TIGA minggu untuk berjalan - jalan - jalan ke sana dan ke mari . 


MINGGU PERTAMA amoy dah habiskan kesemuanya di Lawas . OMK amoy balik Sarawak ! Lawas mariiii =') Tersangatlah ngam dan cun melecun gitu sebab kazen Iffy wedding's day week adalah pada minggu berkenaan . Meriah tak hengat gitu u'olls . Seminggu - minggu itulah keramaiannyayaadoii~ dan dan dan pengalaman paling dahsyat adalah makan tanpa had sampai terjojol pusat SEMINGGU . 


errr ... maaf ye puan - puan . gambar pengantinya tak ada . gambar amoy jaa yang ada . hehehh


persyoitannnkan jerawat batubata dipinggiran bibir guwa . buat jatuh saham jak . grrr !
diambil time pergi meronggeng regey regey di Kampung Awat- Awat Lawas , Sarawak
Sangat santekkkkk ! seriously amoy redha kalau kena posting di sini . Perkampungan di atas air . Sekolah pun di atas air . Kau hado ?


Pada minggu KEDUA . Amoy meneruskan peronggengan ke Kota Kinabalu . Minggu kedua ni banyak gila maa frendsss wedding . first sekali wedding Zila .


TOSCA ! colour yang sangat exclusive !
OMG husband dia gagah perkasa gila hokei . Tingggggggiii ooooomg .
hahahahaa orang sibuk kawen ... aku turut sama sibuk berinai . =D



Tadaaa ! mempersembahkan pemenang tempat KEEMPAT dalam kejohanan mendirikan rumah tangga PIALA BUAYANCREW  =D
PUAN Erizie !


 Selama di Kota Kinabalu ... Dua kali guwa ulang alik Kota Belud - Kota Kinabalu . haaaahh ... macam berebut - rebut jeee pengantin - pengantin(s) ni nak kawennn . hari sabtu kawen . hari ahad kawen . aiyaark [=.=] sabor je lahhh tok kadi . 


dan dan dan ... Minggu terakhir adalah untuk KUDAT ! minggu terakhir memang laaa terasa sangat betapa laju dan pantasssssssssssssssnya cuti berlangsung . haaaaaa . tup tup dah sampai IPG . huaaaaaaa ='(  punbagaimanawalau ... sempat jugaklaaah amoy pergi Simpang Mengayau a.k.a Tip of Borneo dan Tamu Kudat . sobs sobss ... mungkin inikah kali terakhir guwa menjejakkan kaki di Kudat ? ? ?






Wish me all the best for this final semester >.<
*muka serius*



0 MURID MINTAK CUBIT:

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com