20 October 2012

MASTER CHEF IKHTIAR HIDUP



ASSALAMUALAIKUM ♥ ♥ ♥ 


Dear Handsome Boys terutamanya and Beautiful Ladys =D lemme tunjukkan skill memasak malas - malas amoy yang agak ohsem . sebenarnya guwa bab memasak - masak memang agak terserlah sikit keloserannya sebab guwa berniat mahu belajar memasak daripada future encik betul . eh ?


oh ya . pembetulan . bukan guwa sorang punya idea masak malas - malas ni . ini adalah combinasi 3 kepala yang agak drastik evolusinya bila dah masuk bab ikhtiar hidup . keh keh keh . memandangkan i'olls tidak ada dapur yang ohsem lagi membahagiakan , so (ohmyenglish!) i'olls terpaksa memasak menggunakan bara api dan buluh dan tempurung . ok foine tipu lagi -.-'


mood masterchef : dengan combination kukus , grill , panggang , kukus , grill , panggang , kukus ! maka terhasilllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh tadaaa !


ehem ehem ... i'olls namakan resepi hari ini


SEXY LOVE SOUP with SOOHON ya ya ya ! nama agak over -.-'




Seriously memang sedap . omnommmnomnomnommm

akan tetapi amoy tak tahu sama ada kesedapan tu datang dari cara masakan atau memang kesedapan sebab perut yang maha lapar ?


BAHAN - BAHANNYA

a packet of squid and crab balls
a small packet of tumix
a teaspoon of blackpepper
a packet of soo hon
water (should i mention her? )

dan itu sahaja . masukkan semua bahan satu persatu ke dalam air mendidih . sedia untuk dihidang . sangat heaven untuk di makan panas - panas .


amoyella : oh ini lah kehidupan duduk di asrama . apa punnn tak voley -.-



2 MURID MINTAK CUBIT:

Chris Avilla said...

OMG!!! ini yg membuatkan aku mengidam tengah2 malam ni!!!!!!!!

ipooot~ said...

yummy!!!^__^

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com