25 October 2012

LEFTENAN MUDA (KRS) AMOYELLA



First off all ... kau hadoo ? non hadooo khenn =D


ASSALAMUALAIKUM 


24 OKTOBER 2012 - merupakan hari bersejarah bagi Amoyella sebab amoy telah ditauliahkan sebagai LEFTENAN MUDA KRS -.-' ya ya ya dan sebenarnya amoy memang tak berniat pun amoy akan naik ke stage sambil kawad untuk terima sijil pentauliahan . hah ? berkawad di khalayak ramai sorang - sorang sambil di tatap oleh 93 pasang mata (termasuk VIP yang hadir) ? serius memang amoy trauma dan tak mahu sudaaaaaaaaaaa selepas 'kejadian kawad' memalukan dahulu . hmmm ! tapi tapi tapi ... kali ini amoy terpaksa juga kerana dipaksa dipujuk oleh gengsian KRS .


Amoy ulang lagi sekali . SERIOUSLY amoy malu tak mahu !


memandangkan betapa maha degil dan maha jajalnya amoy nih , guwa tak datang pun sesi latihan dan rehearsal yang diadakan . dengan alasan malas sakit . 


akan tetapi ... mungkin memang telah tertulis di luh mahfuz bahawa sesungguhnya amoy perlu ambil sijil berkenaan sambil kawad spontan tanpa latihan . akhirnya pada jam 01:45:34 pm amoy terpaksa membuat keputusan untuk ikut serta atas sebab musabab tertentu, untuk menghadiri pentauliahan dengan mendadak sambil masih lagi was - was memandangkan pentaulian bermula lebih kurang pada jam 02:00:00 pm . meigeddd !


ini memang kerja gila-gilaan . hukhukhuk .


pentauliahan kali ni merupakan combo punya pentauliahan sebab melibatkan DPLI , PISMP SEM 8 , PISMP SEM 6 , dan PISMP SEM 4 . aiguuuu ... gilaa tak malu nak berkawad depan seniors dan juniors . haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh semputs !


dan amoy sedikit nervous >.< sebab semua orang disekeliling amoy cakap nerves - nerves - nerves dan nerves ! last 2 guwa jugak yang terjangkit nerves . menciii lah bermain - main dangan perasaanku ini . yaiadoiyai terber ! tetapi syukurAlhamdulillah kerana saat - saat kemuncak telah berjaya dilepasi dengan score sederhana baik . malas nak komen berjela - jela tentang betapa 'hebat'nyalah sangaaaaaaaaatt amoy berkawad -.-'


lets cekodok gambar(s) yang sempat terakam =D



Leftenan Muda Pipie , Leftenan Muda Amoyella , Leftenan Muda Berry , Leftenan Muda Cherry , Leftenan Muda Shelly Cylla dan Leftenan Muda Kobek 



-.-' errr .... sungguh beruntung lelaki itu , sebab bergambar tepi haku LIMA orang gadis manisss . hehh ~



command : dari kireiiii ~ ~ ~ sila posing mengikut gender masing - masing ! geraaaaaaakkk !  >.<


khennnn .... macemmm kami berENAM jak yang dapat pentauliahan pada hari berkenaan . balik - balik muka kami sejaa -.-'



AMOYELLA : aigooo ! lupa mo posing dengan gaya gangnam style ! rugiiii !



2 MURID MINTAK CUBIT:

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com