29 June 2012

PROJEK RBT3120




ASSALAMUALAIKUM PEOPLE ♥


Semester 6 dah sekarang dan amoy merasakan semakin hari semakin tertekan sepanjang semester ini . terlalu banyak projek . ya tuan tuan dan puan puan projek projek yang gedik bangets ya . penat . dengan masalah air yang belum lagi settle - settle . kan bagus kalo ada rumah sendiri di Keningau ... dapat gak mandi manda cuci baju pa semua di rumah sendiri . wuhuuuu . sekarang ni ... nak minum pun susah . bukan teda air tuk di minum . tapi tidak ada air tuk cuci mug lepas minum . argghhh ... guwa tak suka la tengok pinggan mangkuk belum bercuci terampai - ampai di meja (--")


kesimpulannya : tak payah minum air panas . tak payah makan meggi . tak payah makan menggunakan peralatan sendiri . makan jak di cafe .


arghhh ... namau bercakap pasal air suda . buat sakit jantung .


semester nih tuk subjek Rekabentuk dan Teknologi ada TIGA PROJEK .

♥ Ikan hiasan
♥ Tanaman
♥ Jahitan

naseb baik syukur alhamdulillah , projek ikan hiasan yang memerlukan superbanyak AIR itu telah progress 80% . just tunggu nak letak ikan ja lagi . punbagaimanawalau , guwa hairan mengapakah ada seekor ikan puyu buta yang berenang - renang di dalam akuarium group amoy ? kesian kot dengan tu ikan sebab sebab sebab dia forever alone sorang - sorang ja kat sana . sobsss ...


lalalaaaa amoy nak share beberapa . hurmmm 'beberapa' lah sangat keping gambar (s) untuk tatapan umum , yang membuktikan betapa rajinnya group amoy menghias akuarium kteorang yang taklah sehebak mana itu (--") sebenarnya guwa jelloss amet dengan group yang ada tiub oksigen ... group yang ada lampu liplapliplap , group yang ada pasu besar gedabak yang mengeluarkan bubble , group yang ada kura - kura shomel , akuarium mewah 5 bintang yang ada shipwreck dan kepala buaya (--") paling menjellykannn ! juga group yang ada bubble oksigen yang banyak gilos ! walhal group amoy lom dapat motor bubble pun . wuuu (T T)


batu batan yang telah siap digosok dan disental haruslah dipilih mengikut kesukaan .  abaikan NUR dari belakang . 


makcik makcik sedang menyusun apa yang patut di susun


disamping menyusun batu dan batan , sesi tangkap gambar ala - ala sedang khusyuk melaksanakan kerja itu paling perlu dan penting


dan dan dan ! bila tak puas hati dengan hasil kerja maka terperlulah adjust balik design lama . dan buuuuuuuuuaaaaaaaaattt lagi . 



look beeeettttterrrr

much beeeeeeeeeeeeettterrrrrrrrrrrr


tapak pameran yang so soo je kekukuhannya . seryes guea less confident dengan rak akuarium ni . asyik ~ asyik ~ asyik ~ asyik asyik nak bergoyang ~


salah satu sudaaaaa TINGGAL KENANGAN . ntah siapalah yang mencuri kapal kami nih . huhuuu (T T) hilang sudaaaaaa 

SEKARANG nak fokus dengan projek tanaman dan jahitan . foine foineeeeee guwa bab jahiit menjahit nih memang mengong sikit . boley tak hantar jak projek blouse tu kat kedai jahit ?




amoyella : bisuk mau pigi Kay Kay (^___________^)




1 MURID MINTAK CUBIT:

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com