04 April 2012

CONFIDENT ITU PENTING

Salam peeps! macam lama giler dah haku tak updet blog wei . spesies perasan orang tunggu dia nak updet blog lol. well apapun amoy tetap nak updet blog kot punbagaimanawalau esok amoy akan kena observed oleh pensyarah pembimbing. ahaks ... macam dah ready kunun mau di selia cesss!

apapun esok adalah penyeliaan pertama. heh! praktikum just tinggal SEMINGGU baru nak selia? bagus... bagus... bagus... dapat juga redy dan biasakan diri mengajar dalam masa 3 minggu ni ye dak? yup... biasakan diri mengajar dengan cara yang salah. kot? haha... yang penting budak-budak faham apa yang guwa cakap. guwa tak kesahhh derr pedagogi guwa larik setempat 24jam.

itu pla motto dan azam praktikum fasa 1? (--") rosaklah nusa dan bangsa kalo semua cekgu dan cekgi begini khenn... kau hado? kalau guru besar tahu... duibaa... matilah amoy sebagai guru kecik.

takpe takpe... bak kata senpai-senpai kesayangan hati hamba di saaanaaa sekolah tempatku praktikum (lol nama sekolah seharusnya dirahsiakan o.O), praktikum fasa 1 memang larr nobody nobody but you is perfect. everyone belajar dari kesilapan. tapi tapi tapi... kenalah berusaha memperbaiki kesilapan yang telah dibuat. bukan main rewind lapanpulohempat kali kesilapan yang sama berulang. hurmm.... kan merapoo dah mengalahkan dr fadzillah kamsah.

chowsinchi.babai olls.lop u xoxo.

Dari SK _ _ _ _ with lop xoxo


0 MURID MINTAK CUBIT:

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com