17 November 2011

DEAR SARAWAK , I'M BACK

Salam peeps!

Amoy balik ? eh ? balik sudah ? sudah sampai sarawak ? tidak tidak tidak . itu hanya among kosong untuk mengaburi perasaan dan persepsi kendiri yang dah tak sabar kot nak menjejak ke bumi sendiri . buat masa sekarang amoy masih lagi terperangkap di sangkar emas 14-karat milik IPG Kampus Keningau , terkurung sayu dan berlagu sepi . buat masa ini hanya ada kismis peneman dan pemberi tenaga kepada urat saraf amoy yang kebiasaannya merengek minta diisi . air cap water cooler peneman setia , pengubat dikala tekak terasa bergerigi . nak beli mineral terasa malas urat dan sendi , berat sungguh untuk di pundaki .

Barang - barang yang beribu ribu lemon milik kenangan abadi sudahpun siap di parking dekat stor nun jauh di sebelah kiri . amoy tak sangka pulak barang amoy tu boleh mencapai 10.3 kotak besar gedabak tidak termasuk 2 biji baldi . barang - barangku , sila jaga diri , kalian pasti ku rindui . parkinglah di sana sehingga habis tuanmu bercuti .

Turut tidak dilupai , besarlah hajat di hati , amoy ingin mengucapkan selamat bercuti , buat kalian : semua sahabat sejati : buat teman - teman yang mengenali diri : buat pembaca yang singgah tanpa sedari : buat rakan - rakan se-IPG .

Mungkin inikah post terakhir sepanjang Keningau ini saya duduki ? mungkinkah entri terakhir untuk semester ini ? oh itu tak pasti lagi . yang pentingnya di sini , jika ada rangkaian internet free di Oya nanti , amoy pasti update lagi . kalian sahabatku , SEMESTER LIMA kian didekati  . . . (_ _'')



~ sangkar emasku ~
INSTITUT PENDIDIKAN GURU KAMPUS KENINGAU SABAH
amoyella : isk isk ! kenapa la tiket ni lambat bebenor tarikhnya ~~ why ? why ?

2 MURID MINTAK CUBIT:

ipooot~ said...

selamat bercuti temanku......sampaikan salamku pada dencik itik yg hendak kau korbankan pulang nanti..hek2...jg diri baik2, pjg umur, kita jmpa lg thn depan...luv u!!

♥ AMOYELLA said...

eheee...baiklah ~

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com