01 September 2011

Hobi Baruku!

Alhamdulillah. hari raya ketiga... amoy masih lagi berkesempatan untuk berada di kampung halaman terchenta. Insyaallah sabtu ini akan balik ke Miri dan seterusnya Ahad ke Kota Kinabalu Sabah. huhu! rasa sedih pla sebab terasa cuti ini sangat singkat. amoy harap amoy akan berkesempatan untuk menikmati kemuliaan ramadhan dan kemeriahan hari raya untuk tahun yang akan datang.

wow! sangat lancar bila tangan amoy ni masuk bab menulis belog! dari tadi cuba bukak microsoft word dan jejari ini terus tersekat serta jammed pada perkataan "pendahuluan" assignment. aigooo... bilalah nak siap assignment itoh! apa yang penting... amoy kena gak siapkan awal-awal semua asignment sebelum hujung minggu yang akan datang sebab amoy nak pergi meronggeng kot?! pada minggu selepasnya. hehe! (~ ~) kalo tak siap, xdapat la nak jalan-jalan ye dak?

oh ya! selain itu... hari raya ini amoy penuhi dengan hobi editing gambar.

big sorry sebab belum lagi sempat nak tangkap gambar kek lapis (sarawak layers cake) yang amoy dah buat. huhu. sangat bizi semenjak dua menjak ni dengan tetamu yang datang beraya dan kunjung tiba ke teratak amoy.

mempersembahkan beberapa gambar siap edit.

jeng! jeng!



that's me, amoy. hehe. with berry2 kiss

i know it's over lighting and over eyes [amoy taw la mata amoy ni sepet dan nda comel]

fairy. muehehe


k. babai!

2 MURID MINTAK CUBIT:

Unknown said...

WEHHH...RAJIN KO EDIT2.. EDITKAN PIC AKU JUGA EHH..;P

p/s : alamak.. tercaps lock pula tulisan aku..mls mau taip blk..heh..;p

♥ AMOYELLA said...

leh jak bhaaa....mau edit jd camna? edit muka annyss--->transferr jd mandy? wawawa

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com