01 August 2011

Trip ke Kudat

tiga hari yang lepas...



miss jerawat yang maha gergasi ini telah mencapai saiz maksima. haiyaa... baru je beberapa hari yang lepas amoy cerita pasal BB cream... kulit ni baru je nak kena puji cikit... dah bangga bangga nak tunjuk jerawat sebesar yang boleh bagai! macam nak bagi pelengkung halus dan kasar kat jerawat gergasi ni. isk isk isk...

p/s : dah la time amoy nak pegi berjalan-jalan, time tu gak ah cik jerawat nak buat super duper posing di dahi. muka haku pun dah nak transform jadi ikan flowerhorn haku tengok.



that is Miss B (bukan nama sebenar)

syukur sangat-sangat sebab amoy ada family angkat di Sabah ni. amoy tak sangka bahawa amoy akan ada family angkat yang berasal dari Sarawak juga... dapat jugaklah amoy berteduh sambil menumpang kaseh dan sayang. sobs sobs... miss my family a lot! kadang-kadang jeles gak ah bila tengok family orang lain yang dapat berkumpul di bawah satu bumbung bersama-sama (selalu jeles! bukan kadang-kadang) dan setiap kali amoy dilanda kejelesan amoy pegi lap air mata sendiri guna hujung shawl cuba kawal emosi sorang sorang sambil buat-buat busy texting dekat hp cabuk ni. urghh!

dan setiap kali teremosi luar kawalan... amoy akan makan banyak-banyak diluar tabi'e


hari tu makan semangkuk rice with curry ntah apa apa nama dia dekat sushi king. Licin semangkuk belanga tu amoy tibai. =.= confuse... ini perut atau besen?

 alhamdulillah... pada tahun ini amoy berkesempatan lagi untuk menikmati keberkatan bulan ramadhan bersama seluruh umat muhammad s.a.w. amoy berharap usia ini berlanjutan sehingga ke akhir ramadhan dan dapat memberikan manfaat kepada diri sendiri dengan hadirnya keberkatan bulan ramadhan ini.

SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA ;)


amoyella : ini entri selepas bersahur! amoy tadi makan mcD jak... wuwu... kalau kat rumah mesti ada nasi... ada mee... ada buah... ada rojak... ada makanan panas-panas. cepatlah 27.08 datang!


0 MURID MINTAK CUBIT:

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com