20 August 2011

Majlis Jasamu Dikenang Baktimu Disanjung Budimu Dijunjung

Morning People!
20 August 2011 suda hari ni. sedih bila terkenang masa berlalu begitu cepat. ramadhan kian pergi, mungkinkah amoy masih hidup untuk ramadhan akan datang...? setiap pertemuan pasti ada perpisahan, begitulah lumrah dunia (esheeeeeeeeeehh... bermadah puitis plak amoy pepagi nih!)

Persaraan wajib Pengerusi Koperasi IPG Kampus Keningau, Puan Lim Sai Kiow @ Penny Lim juga membuat kesebakan 100% di dada. Berpisah lagi! =.= paling yang buat amoy rasa tersentuh apabila Puan Penny Lim ingin berjumpa saya dan aniey monyeng pada hari persaraan beliau secara personel. banyak sangat nasihat yang beliau berikan sampai kami dua speechless ketika berada di dalam pejabat beliau. maigadd... puan pengarah turut memberikan cenderamata kenangan. memang betul kata sir kadir, susah kita nak jumpa pengarah yang boleh minum kopi semeja dengan orang-orang biasa. but she does! yup, amoy pernah breakfast dengan beliau di cafe. korang rasa, ada ka orang yang pangkat tinggi-tinggi nak join korang makan kuih RM1.00 = 3 biji sama-sama? susah nak cari... huhu

Sempena persaraan beliau, Kooperasi IPG Kampus Keningau telah mengadakan Majlis Jasamu Dikenang Baktimu Disanjung Budimu Dijunjung bertempat di Hotel Perkasa. 

Antara menu pada majlis berkenaan;





Antara yang hadir;






Yang Dirai ;

she looked sad giving out her speech


hadiah kenangan dari Kooperasi. sangat cantik.


Kooperasi Family Members


the girl

the pari-pari


amoyella : credit kepada saudari Chong Oi Lan, photographer pada hari berkenaan (tiada dalam gambar)

0 MURID MINTAK CUBIT:

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com