18 May 2011

Busuk dan Berbau . GIGOLO BERSALAH?

Salam readers! Selamat Pagi! =)

buat pengetahuan semua readers amoy yang setia . cece ... amoy sekarang dalam mood bercinta dengan buku dan pelajaran juga pengajaran dan pembelajaran . budak budak yunibersiti sudah start packing barang 30kilo dan pergi bercuti sekarang . padan muka, sepa suruh semangat giler minta jadi cikgu dulu ? ... ne ... ayat amoy ni macam nak minta pelengkung duwapulohlapanpoinduwa dari kak limah . senang hati mak ayah bila tawu amoy dapat maksud maktap tiga tahun yang lepas . tapi ... masalahnya ... maktap ni jadual dia serupa dengan budak sekolah . err ... tak kesah laa... prasekolah atu sekolah rendah atuu sekolah menengah . uhukkkkkkkkkk ... tengok cam sekarang , tunggu cuti sekolah , baru amoy dapat cuti gakk ...bestnya budak yunibersiti dapat cuti awal dan lamaaaaa . sobs sobss... terasa macam rugi bila kena beli tiket RM427 tanpa caj tersembunyi hanya untuk cuti 3 minggu seja . bukankah membazir namanya itu ? itu baru harga naik belon . belum lagi ditambah tolak bahagi dan darab dengan tambang teksi dari Keningau ke Kota Kinabalu jugaaaa tambang dari Sibu ke Mukah . apapun ... daripada langsung takde cuti , indah jugak ahh cuti tiga minggu itoh . terasa diri amoy ni sudah berada di kampung halaman . cepatlah 28 MEI 2011 !

banyak pla merepek pepagi ni . terima kasih http://amoyella.blogspot.com/ kerana sudi membentang wall anda sebagai tempat merapuu membebel tak tentu hala tanpa segan silu . perangai yang sungguh keji . muehehehe . rasa nak je lepuk seratusduwapulohlapan kali kan? kan? sila lepuk laptop memasing dengan gaya bebas .

sebenarnya , tujuan suci amoy nak post entri hari ini adalah untuk merakamkan jutaan rasa tidak puas hati terhadap bau bangkai yang berukuran 9998928222juta volt di bilik dobi . homaigod ... habis dah satu bilik tu amoy selidik cari punca tetapi gagal ! amoy syak suspek perbuatan khianat ini ialah si GIGOLO . bukan dia pee atau hapa . amoy syak ada kes pembuangan bayi berlaku ! yesss ! anak si GIGOLO bunuh diri mati di tempat kejadian 5 hari lepas . ahh. sila peri ke SINI untuk mengenali siapa GIGOLO . bukti yang menyokong dakwaan ini ialah :


  1. PERUT MAK GIGOLO SUDAH KEMPIS means dia telah MELAHIRKAN ANAK KEPADA GIGOLO .
  2. GIGOLO tidak mahu menerima kenyataan bahawa dia telah menjadi ayah kepada anak berkenaan sebab umur dia yang masih muda .
  3. GIGOLO tidak mahu bertanggungjawab atas kejadian yang berlaku dan menyalahkan lelaki jantan lain.
  4. MAK GIGOLO berasa terhina dan sedih lalu membuang anak luar nikah sumbang mahram itu . 
  5. ANAK itu disorok dimana-mana tempat yang amoy tidak boleh LIHAT atau CAPAI . kemudian MAK GIGOLO tidak mempeduli anaknya . tidak menyusukan dengan susu ibu . lalu anak kucing berkenaan MATI DITEMPAT KEJADIAN !
  6. kawasan berdekatan dan sewaktu dengannya BERBAU BANGKAI . homaiii

ok fine . SAH . MIMANG GIGOLO punya ANGKARA 


comel gilaaaaaaaaaaaaaaa....
kan bagus lau bagi ja kat amoy anak si GIGOLO tu . haiya . kenapa nak buang ? bengap ah!


ok , kalau suka silalah LIKE =)


0 MURID MINTAK CUBIT:

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com