27 April 2011

SCARY people

tak sabo bila teringatkan cuti tiga hari yang bakal tiba. macam nak meronggeng ke KK tapi... budget dah lari coz kena beli tiket balik untuk cuti semester. hukhuk =.= kang tak makan lapan hari lapan malam lau terlampau ikutkan perasaan muda *21 tahun to be* atau nak stay kat keningau ja? sambil berjalan-jalan menghirup udara dan pemandangan indah di dalam bilik  *menenangkan diri yang keseorangan sebab roomate dan kawan-kawan lain akan balik kampung masing-masing* atau mungkin sekadar pergi berjoging memecahkan lemak-lemak yang sedia terkumpul setelah sekian lama di ternak?

huh... apa amoy nak buat...? sambil hentuk-hentuk kepala dengan mouse putih. Asaimen takda. exam lama lagi *kununlah lama.... walhal malas belajar* mungkin amoy perlu packing barang-barang tuk balik cuti....... yang tinggal masa sebulan lagi sebelum amoy menikmatinya. urrrrrrrrrggghhh..... lama lagi! 

oh cuti! cepatlah datang! amoy nak merehatkan minda yang tengah kusut ni. dah la nak berjalan ke pekan pun ketakutan... stay dalam hostel pla kebengangan. huhu. hidup yang sungguh complicated. buat masa sekarang ni, amoy akan meminimizekan keluar ke pekan. dan kalau boleh tak mo keluar pekan langsung. huhu. scary. scary. scary. dan kalau keluar pun, amoy akan pastikan identiti amoy akan berubah. biar orang tak kenal I'M AMOY. ntah fesyen camana la amoy nak pakai lau keluar lagi nanti supaya "SCARY people" tu tak kenal amoy. aigooo... kalaulah amoy ada pintu sesuka hati...

tiba-tiba amoy rasa nak pergi bercuti ke Pulau Manukan lagi.
jauh dari Keningau. jauh dari SCARY people berkenaan.
jauh dari kesibukan.
jauh dari tekanan.

1 MURID MINTAK CUBIT:

ipotttt! said...

apa kita mau buat moy...bagi list dulu....paln kita...hek2

 

Blog Template by BloggerCandy.com - Background Image by TotallySevere.com